På Fredag, det är då det smäller....

.....fast jag är inte hemma. Min soffa kommer på Fredag. Så typiskt. Här har jag gått å väntat hela veckan å så ringer jag dit å frågar idag å då säger dom att leveranserna alltid kommer på Torsdagar och turen till Dorotea är inlagd på Fredag. Jahap, får väl hoppas att min mamma kan hjälpa mig lite. Kanske öppna dörren och hjälpa till att lyfta in soffan. Med min tur, kommer väl gardinstängerna med då eftersom dom inte heller kom idag. Hmm....rackarns!
Men ikväll blire go maten iaf, bjuds på torsk och äggsås hos mor å far så självklart stannar man här då och käkar lite. Haha.
Solen lyser och inne i mig mår jag tipp topp.
Längtar till påsk med kände jag idag. Men bara en helg i Götet och sen är det ju påsk. 3 jobb dagar nästa vecka.....måste komma ihåg att säga till om mina lediga dagar imorrn så jag kanske får ledigt när jag behöver det inför skolan och 3 gånger till massera kommunfolket!
Näe här kan ja ju inte sitta, ska hjälpa far med maten! Sjukt hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0