När det inte ringer så mycket...

....och det inte finns allt för många mail då får man göra något åt situationen.
Själv löser jag korsord. Men nu är det klart så snart ska man på lunch och sen blir det nog till att kika på en film eller två innan man slutar klockan sju. För just nu är det dött.
Packat väskan har jag gjort inför morgon dagen så det enda jag behöver göra är att skriva ut lite papper och köpa lite frukost till Fredag morgon. Sen är jag redo att åka. Jobb imorrn till sju och bussen går tio över. Gäller att springa ner till bussstationen, eller gå eftersom det inte är så långt! :) Haha! Näe nu ska ja nog spela någe spel eller liknande på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0