Björnrycket...

...är nu över.
Å inte fick jag ett endaste napp, men satte mig fel från början. Haha. Men nästa år då jäklar.
Å inte ens vann ja en gräsklippare. Nästa år. Jag satsar allt på nästa år. Gäller å börja spara
pengar så man har råd till startkortet som kostar en 100kr...haha!
Den som vann fick upp fisken några minuter innan stoppskottet kom. En Sik på 900gram tror jag
det va. Snacka om tur. Ibland har man tur. Min tur kommer väl i annat hoppas jag.
Ikväll vet jag inte vad som händer, om jag ska bygga lite pussel å dricka vin, eller om jag ska ta och se en film. Får se vad som händer och sker. Det jag vet är att jag måste diska hos mor å far innan då ja råka skita ner lite medans ja va här idag innan fisket. Haha!
Ha en super Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0