Körkortet ska äntligen få....

....infinna sig i min plånka. Som ni kanske inte vet så har jag tappat bort mitt för typ nästan två veckor sen. Glömsk som jag är så fixade jag kortet till det idag och nu snart ska det få postas och skickas iväg. Sen får jag väl mig ett nytt förhoppningsvis. :)
Så då va det gjort -CHECK!
Soffan är då beställd å kommer om 4 veckor...så sjukt länge. Men tills dess kanske annat har kommit in i mitt nya hem, vad vet man? :) Haha! En tillfällig säng kommer på söndag ner från Borga och en tillfällig soffa/säng med. Så sen kan jag ju bo där iaf! Haha :)
Igår åt jag min första och sista semla för detta år. Min mor sa att man skulle lägga den i en tallrik med varm mjölk och sen äta den. Va lite fundersam över det där om det verkligen skulle vara gott, men det visade sig att det gick så bra så. Ny tradition i mitt liv!
Ikväll blir det lång promme på skoterspåret och sen slapp.....yes! Imorrn tror ja det blir jobb, måste ringa till Ole och kolla läget...jag jobbar ju mer än gärna! pengar pengar pengar.....
Aprils biljett är beställd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0