14-03-12

Tänk att jag hittade en HEL 20-lapp på min promme med hunden i morse. Helt fantastisk va rik jag blev. Den låg som bara där på gatan ville bli uppplockad och få umgås med andra små lappar. Så nu är den med sina vänner i min plånka! :)
Så med det finnande så bjuder jag på en bild......TOP OF THE WORLD!
Högst upp i Skalmodalen, sen vet ja inte vad just fjället heter. Men såg ut över dalarna och det va super fint, dock hade det vart strålande sol hade jag sett ännu mer. Men det få bli nästa år! :)
Nu frulle och film på tv1000, eller viasat som dom nu har bytt till.

Kommentarer
Postat av: Viasat Support

Hej!



Hoppas att ni hittade någon trevlig film på Viasat Film och vi önskar en fortsatt trevlig helg!



Mvh Kim

Viasat Support

2012-04-14 @ 11:15:20
URL: http://www.viasat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0