Jag ska bara säga en sak!

WIIKS!
Rackarns alltså där har dom allt och är betydligt billigare. Mitt garn fanns där för 20:- billigare än vad Torparn har i Dorotea. Jag komer ALLTID åka till Lajksjö och handla garn! :)
Sen fick jag läsa Land idag ute i solen, å då hade Marianne berättat om nässlor, vilket jag vet är riktigt gott och sjukt nyttigt. Men där i så fanns det ett recept på soppa, så nu måste man ut och leta nässlor, eller inte nu men om ett tag! :) Mumms va god den soppan är, min mamma bruka alltid göra Nässelsoppa!
Men då har min lediga dag passerat snart, men innan maten blir det promme när Mattias kommer hem. Har sagt till han att vi ska ut å gå varje dag denna vecka! :) Haha hoppas han vill det, men idag skiner solen så idag får man en kick av det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0