En lugnare....

...dag idag.
Tog och bakade lite bröd, tycker det är gott å ha hemmagjort.
Efter det var klart så tog jag och tog en promme med hunden efter skoterspåret. Kan då erkänna att jag kände inte min rumpa när jag var påväg hemåt. Så kallt tyckte den att det var. Haha.
Så nu är det bara att invänta kvällen då det blir hemmagjord pizza och julmust! :) Mumms och även en 14 dagars sallad till det. Mumms. Idag känner jag att ja gjort mycket nytta, hann till och med dammsuga av golvet här uppe medans brödet var i ugnen.
Ny vecka imorrn med en MASSA jobb. Har varit skönt att va ledig i tre dagar. Längtar redan till nästa gång jag är ledig i 3 HELA dagar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0