Tisdag 24/1

Så då har vi kommit till tisdagen på denna vecka.
Måndagen bara susade förbi. Det var promenad, jobb och sen träning. Å så blev det som sagt tisdag. Idag blev det sparktur, sen jobb och sen vette tusan vad det blir ikväll. :) Men det blir soffläge eller skidtur. Haha
Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder från Borga i fjol då vi var upp och hade fest för min bror som fyllde 30 år. Vi var i backen och åkte och det var helt underbart, solen lös, några få minus och puder snö. Kan enbart sammanfattas som att det var en grym åk dag.
I år måste man ju upp igen där i mars för att åka en dag å sen ta en öl i backen och må gott. Haha Afterski måste man ju på! :)
Men nu ska jag gosa med hunden innan jag ska dra på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0