Torsdag 26/1

Idag har vi kommit till Torsdag. Det är en bra dag i veckan, för om man jobbar fredag då vet man att det snart är helg och kan vara uppe lite lite längre än tidigare! :) Haha.
Men jag börjar dagen med att kliva upp vid sju för att sen sätta mig här och spela några partier betapet och äta frulle innan jag ska på affären kl nio. Har en fullbokat dag idag. Efter affären ska jag ta och göra "Energi bars" om jag orkar och sen ut med hunden i skidspåret om temperaturen faller lite. :)
Sen blir det ju jobb ikväll. Å imorrn drar vi till fjälls. Ska bli skoj, kameran måste jag ta med så man kan ta lite fina bilder om man får chansen, eller lånar man bara Mattias mobil :)
Men nu blire ett parti betapet till innan affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0