2012-03-18

När man kliver upp i tid, vilken man gör om man råkar somna halv elva på en LÖRDAG! Vad är det som händer egentligen. Haha, kan inte ens vara vaken länge på kvällarna. Tokigt. Men i alla fulla fall så är man uppe tidigt så skiner oftast solen och då måste man ju ut å dra en ragg på fjället. Vilket jag gjorde även idag. En sväng uppe på Blaikfjället med hundarna. Blev skita rädd när Cheeva vart borta en bra stund och när jag hör ett ylande typ. Skejtar som en tok mot ljudet och där ser jag en hund som springer långt bort. Tydligen hade till och med Cheeva tappat bort jag och Roxi så hon va lite förtvivlad. Men vi fann varann och skejtade till bilen. Sen tog vi och åkte till stugan för att fika lite korv och kaffe. Sen hem!
Skönt att vara hemma lite tidigare, tråkigt att Mattias dängde mig som F-A-N i NHL. 
Att man blir så arg! Haha tur vi är likadana, sur när vi förlorar men ännu gladare när vi vinner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0