Flytta till stan....

....fick jag som ett svar för min kommentar om vargen.
Så bara för att jag inte tycker den ska befinna sig här uppe så ska jag flytta till stan? Bara för att akutvårdsplatserna är påväg att försvinna ska jag flytta till stan? Är det lösningen på allt? Flytta till stan?
Näe nu får det tammefan vara nog. Jag vill inte flytta till stan, jag vill bo där jag bor och kunna känna mig trygg. Ja vargen är skygg för mig nu ja.....men sa vi inte så om björnen för några år sedan och se vart den är nu, på tomtar, sover under balkonger m.m. Men visst vi kan vänta tills det även springer vargar på tomten. Absolut å då kanske folk lyssna? Näe men just det ja, då dum förklarar dom en och säger att man borde flytta till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0