Några få timmar kvar...

...tills man ska upp och flyga!
Spännande med en lite tripp. Hoppas bara min knakiga engelska fungerar som den ska och att jag har ett bra lokalsinne så jag förstår vart vi ska! :) Haha, men annars får man göra som vanligt å hoppa in i en taxi!
Ska även bli skönt med lite ledigt från jobbet, har två dagar ledigt efter ja kommer tillbaka med, kanske fyra, får se om dom behöver hjälp! :)

Bra låt som jag tycker fick för lite poäng i eurovision! :)
Gillade även Germany-Standing Still


Kommentarer
Postat av: Jenni

Ha det så skoj i London! Skönt att fly vintern en stund ;-)

Inte alls avundsjuk...

2012-06-01 @ 23:00:11
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0