ARG!

Ibland får man vara arg. Idag efter min lunch blev jag arg. Denna blogg är bra, för här kan man skriva ut sin ilska, fast egentligen ska jag ju inte vara arg, jag tog ju på mig det själv. Jag Tina Mårtensson tackade ja till att jobba övertid imorrn! 
Aja man kan inte hjälpa att man är en snäll människa som ställer upp och dessutom är grym på jobbet! :) Haha!
 
På fredag åker jag till Stockholm med mor och far för att hälsa på bror och Klara. :) Det ska bli kul, jag hoppas att jag får shoppa lite nya sköna kläder. Kanske få äta en god bit mat m.m. En liten roadtrip. Dock missar jag Mattias födelsedag, men jag får lov att göra tårta på söndag kväll då jag kommer hem. Självklart får han även present då! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0