Kommer hem på lunch....

.....och möts av en konstig lukt, börjar genast fundera på vad jag glömt framme eller glömde stänga då jag for imorse. Tar av mig skorna och ser då en stor blöt brun fläck på golvet. BAJS! Å nej....hurklandes går jag och släpper ut hundarna. Det BAJSET kan ju inte ligga där på golvet så tar papper och Ajax och börjar torka samtidigt som spykänslorna är här. Så lunchen blev inställd och äter lite vindruvor och eldar doftljus så hoppas jag att lukten är borta när jag kommer hem igen. :)
Frågan är bara VEM som är skyldig?

Annars var vi på fredagsmys uppe i Måntorp och de va mycket trevligt så de kan vi göra om, fast nästa gång får de bli en roligare film, barn! Kan ju inte se sånt hemskt ju. :) Haha


Kommentarer
Postat av: Jenni

Absolut, roligare barnfilmer finns det ju! Hoppas du inte fick mardrömmar ;)

Usch då, bajs är ju inte direkt trevligt...tur det inte hände igår :D
Inga jägare hemma än, och barnen och jag tittade på en stor älg bara nedom Måntorp...lite retfullt då om de inte fått någon :)

ha en bra lördagkväll!

2013-09-21 @ 17:37:22
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: göran

Ooooppppssss. Tunga är farliga saker.......

2013-09-23 @ 21:11:21
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0