Söndag!

Idag har det blitt både snö skottning (tungt) samt en promme med hundarna. Lyssnade på Digilistan under tiden och kände att jag kunde gå långt, gick kronhöffersväg och runt timmervägen och sedan tog jag sjön bort till viken för att sen snedda upp från skoterspåret och hem där hökbergsvägen börjar. En lång och skön promme! Det bästa med att ha motionerat är att hundarna och jag är nöjd att man kan göra annat!


På så vis tog jag och lekte lite idag igen med kameran. Dock flödade inte insperationen, men vad gör väl det, man få va lite påhittig!
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag lekt färdigt, men det är skönt att göra annat än att glo på TV och snart kommer dom fina helgerna då man endast är ute och myser i solen! Som jag längtar!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0