1:a advent....

....är de idag så igår tog jag och städade och adventspyntade. Skönt att gå bort lite blod fläckar från golvet. :)

Det blev även en skön promenad med hundarna samt en tupplur på soffan.








Eftersom hundarna inte fått vart ute och sprunge i skogen nått på länge så blev de en sparktur på eftermiddagen. Oj vad överlycklig Fenja va av att få springa.


Idag tänkte jag baka, men eftersom jag är ledig imorrn så kan jag ju lika gärna göra de då, så blev till att sy lite idag istället. Samt att jag och Roxi tog oss en lång sparktur medans Fenja och sambon for ut å jaga.


Glad 1:a advent och njut med lite glögg och pepparkakor.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Verkligen tråkigt med ändrade arbetstider, men du får försöka se det positiva i det med en del lediga dagar mitt i veckan!
Blir tråkigt att inte hinna träna med dig lika mycket bara :( snyft...

Nä, det finns ju inte så mycket hus lediga hos oss, fast vi var nere och kikade på Görans nere vid dammen och Sanna och jag var överens om att det var väldigt fint bara man tog bort det gamla huset och satte upp ett nytt :)

Ha det bäst!

2014-12-01 @ 13:36:44
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Jenni

Ja men det är ganska kul att hålla på med kameran, det är ju inte den bästa men det finns nog mer att lära sig iaf :)

Hur går det nu första veckan med nya schemat? Hoppas det går bra!
Jag är så himla trött på dagarna nu, jag sitter och funderar varje dag på hur jag ska kunna hitta på något att jobba med hemifrån, så barnen kan få kortare dagar, de är lika trötta de!

Ha en fin dag!

2014-12-04 @ 07:11:35
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0