Cykeln har nu rullat....

.....i en vecka utan punkas. Jag är mäkta imponerad av däcket samt däckbyterskan. :)

Helg frukostarna är mina favoriter, ny pressad juice, goda mackor, ägg, kaffe och så får man läsa igenom Land. Fantastiskt!


Jag har även omplanterat tomatplantor som jag fick av mor, samt planterat två egna. Nu får vi se hur många som vill överleva till sommaren. :)




Idag kom snön tillbaka en sväng så vi passade på att byta till sommardäck. Sen blev de en tur på marken så hundarna fick springa av sig lite.

Men nu ska de snart avnjutas egenfångad röding och pären. Mumms!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Oj, kanske snart är planteringsdags! Ser att de säljer jord på ICa nu, jag brukar alltid vara så sent ute så det mesta är slutsålt. Fast mär snön ligger vit på backen hemma så känns det rätt så långt bort att börja så och plantera ;p
Tomater verkar dock väldigt intressant!

Så sugen på en juicecentrifug! Stod och tittade på en på ICA men blev snål, fast tror nog vi skulle använda den bra mycket!

Vi ses väl på fredag!? Får väl höras om detaljer senare!
Ha en fin dag!

2015-04-28 @ 07:24:33
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0