Det har blivit....

....två fisketurer och en löprunda sen sist jag skrev.
Löpturen gick mot Norge och det gick lite tyngre än tidigare, kan vara för att hunden skulle stanna och ta bort all snö under tassarna. Men det viktiga är att jag kommer mig ut. 😄 

Har även vart ute på nedre Vapsten två gånger och i måndags fick jag mig en liten rackare som vi tänkt att ta hem för att koka till jänta, men vips när man kikar bort så försvann fisken ner i Fenjas mage.
Idag fick svärmora en fin öring, samt en liten röding och en ännu mindre röding som Fenja tjuvade till sig. Hon går då inte hungrig den där hunden. Haha! Vi andra fick nöja oss med napp, för inte tänker jag räkna mini fiskarna som fick åka tillbaka ner i hålet. 😄 

Jag är då rätt nöjd över min nya skoterhjälm.
Blå och fin och lätt!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Blått är flott! :D

Oh, får Julia åka skoter! :) Skönt att ni kommer er ut trots att vädret kanske inte varit det bästa!

Vi har börjat planera melodifestivalfinalen :) Får se vad vi kan hita på :P
Ha det fortsatt bra där uppe!

2016-02-11 @ 14:30:27
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Jenni

Man får ju bli förslappad, behövs inge fjäll för det. Jag lyckas på hemmaplan ganska bra me ;) När du inte är på tisdagscrossen har jag såååå många skäl att inte åka ner! :P

okej, vi har kanske inte planerat så mycket :) Mer att Rasmus och Sanna är så uppspelta över melodifestivalen och vill hitta på något, i mars är visst finalen :)

Trevlig helg!

2016-02-12 @ 07:05:55
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0