Lite små hurvigt...

....är de ute men i helgen har det iaf vart promenads väder. 
Igår tog jag och hundarna turen i -19 och idag följde hela familjen med i bara -17. Nu hoppas jag att de håller i sig med lite varmare, över -20 så jag kan ta promenader varje dag. 😄 






Fick sällskap av fyra rådjur på dagens tur.

M har skaffat en slimmad snödräkt åt Fenja. Så nu hoppas vi att de inte fastnar allt för mycket snö i pälsen när vi är ute och jagar.

Nu längtar jag tills på Tisdag då de är träning igen! 😄 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Idag tror jag nästan att ni hade samma temperatur som vi, om inte lite varmare?!

Ser inte ut att ge sig heller det här kalla, eller nån dag lite varmare för att sen till helgen bli kallt igen, brr...nu när jag har fått för mig att börja springa igen verkar vädret sätta köppar i hjulen för mig!

I veckan börjar all träning så tror nog att det kommer vara jämn trängninsvärk ända till nästa vecka :)

Ses på tisdag, ha en skön söndagkväll!

Svar:
Turner

2016-01-10 @ 15:40:49
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Sara

haha! men sicken fin dress vovvsingen fått! så himla söt!! :D haha! snacka om slimfit! ;)

Svar:
Turner

2016-01-10 @ 21:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0