Tror jag lyckades igen.....

....att matförgifta mig själv. Ja, de har hänt förut. Tog och åt lite skinka igår till lunch och tyckte den smaka konstigt men med lite mer senap på så gick den ner. Men senare under dagen kom huvudvärk och illamående, men tog en Alvedon och sen på kvällen tränade jag. Det var en mild förgiftning men ändå att jag ska äta sånt som jag vet inte är bra! 😄 

Kul träning igår för övrigt, längtar till nästa tisdag då ska jag ta i ännu mer. 

Idag blir tösen ett halvår. Tiden går fort när man är liten och växer. 

Kommentarer
Postat av: Jenni None

Hurra hurra för Julia! 😄🎁🎈


Jag skulle ju kolla med dig hur du hade det med huvudvärken, allt går kanske inte träna bort! 😛

Jag har ont idag, rumpan och armarna känns, kommer bli svårt att gå imorgon! Men kul var det!

Hoppas du mår bättre nu iaf, jag har förresten aldrig lyckats bli matförgiftad och ändå brukar jag kunna äta det mesta som passerat bästföredatum 😝

Svar:
Turner

2016-01-06 @ 15:55:06
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0