Är det nått jag verkligen inte gillar....

.....så är det SPINDLAR!
På nått vänster så lyckas dom dyka upp här i lägenheten. Beror det på att ja börjar få för rent nu. Haha! Men så fort jag sett en och dödat den så kryper det i hela kroppen. I förr går upptäckte jag en i badrummet så hade tagit självmord i en hink och drunknat. Igår dödade jag en i köket som sprang sakta över golvet. Å idag....hör å häpna nu.....sitter ni ner? Den va i BILEN! När man kör bil och upptäcker en spindel på ratten som slingrar sig ner på sitt nät ner i knäet på en så är man inte så kaxig längre....att hålla koll på vägen och en spindel samtidigt är inte att leka med. Undrar vart jag ska se morgondagens spindel? Hmm....fasen kan dom inte bara låta mig vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0