Att sluta kl 13:00...

...har sina fördelar då solen lyser.
Själv hade jag hopppats på att mina gardinstänger hade kommit, men icket. Även soffade hade mer än gärna fått komma idag. Men nu gjorde det ju inte det, så direkt efter ja vart hem till far och ätit å sagt hej så tog ja med mig en solstol och for hem. Så i denna satt ja å stickade lite nån timme, sen blev det en lång promme med hunden.
Något som inte är värt att veta är då detta som jag ska berätta om nu. Igår fick hunden et "ört" ben, vet inte om det är bra eller dåligt, men fann det på granngården så va som tvungen att köpa ett. I alla fall så fick hon börja med att äta det inne, men efter ett tag så va golvet å hon alldeles grön så dom fick gå ut på baksidan både benet och hunden. Sen imorse då bajsade hon alldeles grönt. Så jäkla coolt! :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0