En heldag ute för hunden....

....har det nog vart idag.
Började med att bestiga "berg avaträsk" och när jag väl kom upp (tog skoterspåret upp) så ser ja en massa stora spår som leder in i skogen, men fortsätter gå en bit till men spåren bara fortsätter, så jag väljer att vandra tillbaka, man vet ju aldrig vad som befinner sig där.
Väl hemma så släpper ja ut hunden på baksidan så får hon sitta där ett tag. Sen va det dags för lunch och kissning. Efter det springer hon å vill ut på baksidan igen, så hon får sitta där medans jag gör skolarbeten på datorn.
Vid tre tiden får hon komma in igen å somnar gott i korgen. Vid halv fem tar vi oss en promme och när vi kommer in så springer hon till altandörren å vill ut igen, så släpper ut na medans jag duschar. Sen blir det middag och nu får hon lov å vara inne. Men tror att skulle hon få bestämma skulle hon vilja va ute hela dagarna! :) haha! Å helst nu när det är fin väder ute. Haha! Hur ska det bli till sommaren då? Hmm....
Nu blir det lite Söndagsvin från en flaska som stått i två veckor och sen är det tv hela kvällen som gäller, å så lite stickning, har kanske ett nytt projekt på G :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0