Långfredags morgon promenad.....

...i fjällluften blev det idag. Helt underbart att vakna och se Borgahällan och sen ta sig en skön promme på det, blev ju en korits så det va visst en massa folk ute med hundarna såhär sjukt tidigt :)
Igår skruvade vi ihop min säng så jag har nått att sova på, blev ju sjukt bra det där....haha, snart är mitt rum klart med. Jippi!
Mina två små älsklingar! :) Dom är ju för goa. Just nu är dock Roxi i löpen och hon kan inte lägga sig ner när hon har "blöjan" på sig. Haha ser så roligt ut, men det är bra om hon har den så man slipper få blodfläckar på mattan m.m. Idag blir det nog en lugn dag med lite stickning och promenader! :) Men först och främst lite frukost borde vara gott. Haha! Mycket sill kommer det då bli i helgen....OMEGA 3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0