Massage skulle jag behöva.....

....men icket, istället ska jag iväg å massera idag igen. 3:e gången och sen har ja bara 3 gånger kvar, ska försöka göra bort det så snabbt som möjligt nu efter påsk så jag har det gjort och kan skriva mitt projekt arbete.
Slipper även då vara borta från jobbet så mycket, tycker det är jobbigt å vara borta.
Annars va kvällen bra igår, såg på "Gränsen", ny svenska film tydligen som handlade om andra värdslriget tror ja, eller första...hmmm i alla fall när dom va i Norge och skulle kanske in i Sverige dom där tyskarna. Helt ok faktist även fast kvaliten va lite halvsådär. Men fick ju dricka påskmust. De va snällt! :)
Jag ÄLSKAR påskmust. Tur det snart är påsk så man får dricka massor av det.
Så mycket snack om nån Justin Bieber, så ja va ju tvungen att kika upp vem det var och här får ni en låt av han, tyck då int han va nå bra, men måste ju följa trenden! Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0