att sitta uppe såhär länge och tråna..

...efter choklad är inte bra!
Jag vet ju varför då det är denna tid på månaden men ändå. Har tagit ett äpple, för det var det enda jag hade med mig på jobbet. Men choklad. Mumms mumms. Jag längtar även efter att få köpa en ny säng. Det kommer jag göra för mina pengar som kommer med skatten förhoppningsvis nu i augusti. Så får spara dom å köpa en säng när jag känner mig redo. Men just nu trånar jag mer efter choklad!
En kväll kvar efter denna kväll. Känns otroligt skönt.
Tror jag jobbar helgen med, fast på ICA.
Men snart får man hem och sova för imorrn ska det plockas blåbär igen.
Ska vara ärligt å meddela att jag inte plockar så mycket varje dag då jag inte har tid, för man vill ju sova till minst nio, eller halv nio i alla fall. Får se när jag kliver upp imorrn. Mycket som ska hinnas med. Ska även på systemet och på affären och handla sallad inför lördagen och även middag till morgondagen.
Men nu säger jag gonatt till er där ute för nu är det bara 25 min tills jag slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0