Då har det börjat igen....

.....min verk bak i visdomstanden.
Jag vet varför det blir inflammerat, men denna gång är jag väl förberedd. Har börjat borsta med en viss tandkräm och idag ska jag börja käka lite Citodon som ja hade kvar sen förra gången. Ibland är det bra att ha tabletter kvar.
Snart dags för jobb igen, var en relativt lugn kväll igår, men antar att det blir mer drag idag då det säkert är en del allsvenska matcher. :) Men hinner iaf kanske bli klar med min tröja, men tror dock att jag sydde ihop den fel, men får se när det är klar, det kommer då synas att den är hemma gjord! :) Haha, nästa gång ska ja börja med en barntröja så jag lär mig sy ihop rätt, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0