Nu har jag fått.....

...ett stort pluspoäng. Eller kan man säga att det är ett vuxenpoäng?
Igår kom mitt OKQ8/Visa kort och idag aktiverade jag det. Så nu har jag ett alldeles nytt kort. Är ju helt glad för det. Det första jag ska köpa med mitt kort är min hundbädd som borde komma nu i veckan. :) Haha! Kul Kul.
Å igår utmanade jag mig själv och tog en promme runt sjön, vilket ja inte har gjort på länge så de va skönt att gå där. Blir nog en tur där ikväll igen. :)
Men vet ni vad att jag blev sjukt sugen på fiskpinnar, potatis och spenat idag. Fattar inte, måste nog börja göra mer god mat! :) Mumms mumms. Undra vad det ska lagas ikväll? Glass och frukt? Får man äta det till middag?
Hmmm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0