Så mycket pengar gör dig lycklig!

Jag läste aftonbladet här i veckan och fick syn på denna artikel.
För att vara lycklig ska man tjäna 40 000:-/mån. Men då är min fråga, hur många i sverige är då lyckliga om detta ska stämma? Helt sjuk artikel. Jag är jätte lycklig och jag tjänar under 20 000:-/mån.
Dom skriver att den genomsnittliga lönen i Sverige ligger på runt 28 000:-/mån. Betyder det då att vi i sverige är olyckliga?
Självklart minskar stressen och sådant om man vet att man klarar sig varje månad och får pengar över. Men det gäller väl bara att tänka ekonomiskt. Man kan inte få allt här i världen om man inte kämpar för det såklart.
Här kan ni läsa artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13197962.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0