Sthlm i helgen...

...är planen och resan dit sker idag med flyg från Vilhelmina. Helt fantastiskt att jag hittade en biljett som var hyffsat billig. :) Så det är sista helgen på min skola, sen kan jag kalla mig själv friskvårdskonsult om jag nu får ut diplomet även om jag åker tidigare på söndagen. Har nämligen ett tåg som väntar halv tre så jag är i Sundsvall vid sju så jag kan åka med mor å far bil hem till Dorotea. Det gäller att passa in så det fungerar när man bor i inlandet. :)
För att sammanfatta min lediga vecka som tydligen bara blev 3 helt lediga dagar så har det vart helt ok, men nog hellre jobbar jag och inväntar nästa sommar då jag ska planera in när det är varmare ute och soligt! :)
Bjuder på lite äldre bilder då det var ett tag sedan jag satt vid min egna dator så ja kan ladda upp bilder. Men här har ni iaf kräftpremiären som vi hade, sjukt gott så det måste bli en till innan hösten riktigt är här. Sen har vi hur blå man blir när man plockar blåbär. Å det tar lång tid att få bort. Haha. Å tillsist är det vovvsingen som fick sitta å titta på medans jag plockade!
Men nu ska jag bara njuta av sista tiden till tre innan jag ska dra mig mot v-mina och flyga en liten sväng.
Ha en super trevlig helg så ses vi på måndag igen då jag åter är tillbaka i norr och på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0