Tisdagar....

...är nog den tråkigaste dagel i veckan när man jobbar.
Det är inte ens hälften av veckan. Haha! Onsdag då är det halvlek och då är det "lill lördag". Men Tisdagar, det händer ju inget. Hmmm.....bara för att det är Tisdag idag så lyxar jag på med jordgubbar på jobbet, dock är dom snart slut då de va super gott. :)
Det blev lite blåbär i dag, efter många om och men. Ska ut på Torsdag med och kolla läget om dom inte plockat upp dom för mig eftersom det va några som såg mig idag. Kanske måste börja plocka lite hallon med, men det får bli till veckan då jag är ledig. Hör ni....JAG ÄR LEDIG! :) Jippi. Ska bli skönt!
Men nu ska jag lägga upp lite maskor så jag kan sticka framsidan ikväll, eller börja på den iaf.
Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0