Ytterligare en dag...

...har passerat i Tinas liv.
Idag har det vart en händelselös dag, eller inget värt att skriva om i alla fall.
Solen skiner, så det är sådär fin fint höst väder om det hade vart några grader kallare.
Man ser bilder från Hawaii och funderar på varför man inte följde med å skippade sista helgen på skolan. 
Men jag drömmer mig bort nästa sommar istället. Förhoppningsvis har man lyckats spara ihop en slant med så man har sig några spar pengar (har hört att det ska vara bra).
Annars börjar mitt onda i tanden försvinna sakta med säkert, å det känns toppen.
Undra om man ska höra efter om vi kanske kan äta kräftor i helgen, hade ju vart gott å lite skumpa till det. Måste ju fira att det är LÖRDAG! :) Haha
Näe nu ska jag fortsätta spela "Pyramiden" på Spigo.se, är lite fast i det för tillfället.
HOJT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0