Julen är över....

....och igår var det dags för det årliga Hockey Bocket, byarna mot orten.
Självklart vann vi från orten men väldigt många mål :)
På kvällen var jag bortbjuden till Mattias föräldrar på julmat. Oj så gott det var och vad mycket jag åt, tänkte nog inte på att det var flera omgångar man skulle ta eftersom jag egentligen redan var mätt efter det kalla. :) Men gott var det och jag hade det väldigt trevlig.
Idag var det däremot jobb som gällde, så upp kl 7 och iväg å jobba runt åtta. Jobbade fram till tolv och sen så tog jag och gick hem, fanns inte allt för mycket att göra eftersom det är en röd dag. Så fyra timmars jobb och sen så hem och gick en promme med hunden.
Men nu blir det slapp kväll och film och kanske ett inköp om jag finner mig ett par billiga skidor på nätet. :)
Ha en super bra annandag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0