Nu hände det....

...som inte ska hända.
Ibland när man har lite samtal och nästan inga mail, händer det att man råkar sätta sig och kolla på lite kläder och så. Jag är en rackare och kika på allt som det står REA på. Snål som jag är, eller sparsam, men ska man spara 50 000:- på ett år då har man som inget val.
Men idag så blev det ju såklart en beställning på 450:- från H&M, kunde inte hålla mig. Jaja, fick ju lite nytt och det tycker jag att jag är värd. Dock har jag inge fina julkläder eller nyårsdress. Men fördelen är väl att jag ska endast vara med familjen på julafton och att jag jobbar nyår. :) Haha.
Man får som tänkte lite positivt såhär ibland.
Äsch snart får man sparka hem i alla fall. För en grym spark det har jag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0