Onsdag...

.....och jag är lite trött! :)
Igår var det Lucia och det kändes då inte för fem ören. Men fika fick vi på jobbet.
Vad har mer hänt?
Jo jag har slagit Mattias i golf två dagar irad, vilket jag är grymt stolt över, att ja äntligen fick vinna :)
I måndags tränade jag fotboll och det är faktist lika skoj som när man var liten.
Jobbet går bra, jobbar dagtid i veckan så det känns lite ovanligt.
Ikväll ska Roxi och Cheeva umgås då ja åter blir hundvakt, ska bli skoj så hon ska ja hämta efter jobbet. Men nu ska jag göra allt som man måste göra innan jag sparkar ner till jobbet. Sjukt nöjd över min spark i alla fall eftersom den används varje dag. Dock blev de fult när ja skrev mitt namn, men vadå, det är ok ändå.
Ha en fantastisk Onsdag allesammans, det är ju ändå lill lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0