2 dagar...

...med jobb och jag kan verkligen inte klaga! Känns underbart att jobba av sig lite. Så igår när jag sparkade hem från jobbet så höll solen att på gå ner. Det är en känsla av att det blir bara ljusare å ljusare! Älskar det!
Annars så händer det inte så mycket, har blivit avaträsk bo och ska skriva kontrakt på fredag och måla om i helgen så det är klart tills ja ska flytta in på Tisdag. Så det enda ja ska köpa mig är en rejäl soffa och en rejäl säng! Det är ett måste! Sen kommer ja må som kungen i vattnet. Dessutom ett fast jobb hade vart skoj, men går inte det så får ja hoppas att ja få jobba rätt mycket lite här å var så ja klarar mig varje månad! :)
Nu ska ja dricka upp min varma möjlk för halsen och sen göra mig iordning för att sparka till jobbet!
GODMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0