On the road again.....

....on the road again. :) Ja mycket för å nackdelar med det, men just nu bara för. Haha. Sitter för tillfället på Arlanda och lyckades slå fel kod till internet 2 gånger innan jag tog telefonen å ringde hemåt för att kika upp vad jag hade för kod. använder mitt egna internet för lite, inge bra! Haha. Men i alla fall så har det gått bra hittills. Lite nötter, en yoggi och ramlösa + en choklad så kan ja nog sitta här i två timmar till!
Imorrn börjar vi inte förrän klockan tio, så man kan som säga att man får lite sovmorgon. Jag hoppas då denna helg går fort och att jag lär mig en massa. Läst igenom boken vi ska ha läst och tydligen så minskar vårt skelettsstarkhet med 1 % om man är kvinna över 40. Inte allt för lovande. Men är man fysiskt aktiv så är det lugnt! :) Mer spännande saker kommer nog imorrn. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0