Tisdag!

Tror bestämt att det är Tisdag idag. :)
Vad händer på en Tisdag i Tinas liv? Jo det ska jag berätta för er.....inte mycket!
Satt å funderade på om ja kunde göra nått skolarbete, men det blir svårt då jag redan gjort det som ska lämnas in innan april å resten behöver jag saker till att göra! haha!
Men en promenar har vi hunnit med jag å Roxi och ännu en måste det bli idag då jag ska gå cirka 7km per dag resten av februari, annars klarar jag inte mitt mål. Å det ska ja tametusan ta å göra!
Ska iaf åka ut till Avaträsk och kolla in den lägenheten/pensionärshuset igen för att bestämma mig om jag verkligen ska ta den eller ej. Billig hyra iaf. Räknat att sammanlagt går den väl på 3000kr i månaden! :)
Å det borde jag få in genom jobb och sånt. Haha! Ska bli skönt med eget så man slipper känna sig som 18!
Nu är det då snart lunch! Mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0