Hemma igen.....

....efter en hektiskt helg i Huvudstaden. Jäkligt rolig helg som jag tänker visa i bilder så ni förstår vad det är jag gjort :) Haha. Så vi börjar med första bilden....
Så med en kaffekopp å en macka å en karta så kommer man långt. Ni som känner mig vet att jag har en vana att gå vilse lite vart stans.
Efter kaffet så begav vi oss till Skolan....
Här är det undervisning om Jag och Du. Sjukt intressant.
Efter kvällen där vid åtta så tog jag och Åsa våra väskor och begav oss till "City Hostel" där vi skulle sova fredag natt och jag själv lördag natt. Riktigt schysst faktist!
Nästa dag va det skola igen och självklart gick vi vilse när vi skulle till skolan så vi blev tio min sena. Men det gjorde inte allt för mycket. Kvällen kom och det va middag ute på stan med några av klasskompisarna och sedan lite mer vin på hotellrummet till några å sen promenad hem.
Dagen efter då jag sovit väldans gott på "City Hostel" begav jag mig själv till skolan, gick lite lite lite vilse, men kom fram tio minuter tidigare. Skönt å vara i tid.
En gubbe i Vasaparken som jag gick förbi!
Men efter den dagen så va det slut på skola för denna helg och med huvudet fullproppat så tar jag mig ut till flygplatsen och sitter där och ugglar i fyra/fem timmar och löser korsord och lyssnar på musik.
Sådär då är vi på dagen och idag skulle ja åka buss fem i sju imorse, men på något vänster så ville inte bussen gå från sjukan så jag missade den och fick ta den som gick tio över tio. Det roliga idag va att jag va sjukt sugen på lakrits tyckte jag så köpte mig en påse.....hmm....det dumma är ju att jag inte alls tycker om det. Så förstår egentligen inte varför jag köpte den, men gjort är gjort så fick ju smaka lite. :)
Så nu ska jag ut å gå med hunden som jag saknat iaf. Tjing å flöjt!

Kommentarer
Postat av: Erlandalba

Keep up these useful pieces.

2011-07-15 @ 07:51:35
URL: http://erlandalba.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0