Jag & Du

Jag har överlevt helgen på ett Hostel. Jag har äntligen bott på Hostel även i Sverige, blev över förväntan riktigt nöjd då det va super fräscht. :) Helgen har vart lärorik, som alla de andra helgerna brukar vara då man är i skolar tagen. Denna helg ha handlat om stresshantering, jag och du, självkänsla, coaching m.m.....Har lärt mig så otroligt mycket och ändrat mitt sett å se på saker å ting tror jag. Fasen vilken helg. Sjukt skoj. Jag & Du termerna va nog det intressantaste för mig denna helg. Man ska verkligen tänka på vad jag själv vill....och enbart vad jag själv vill. Endast jag kan ändra mina vanor, endast jag kan veta vad jag vill, kan ALDRIG skylla på någon annan. Alltså jag bli bara så fruktansvärt glad då ja tänker på helgen. Men nu sitter jag på arlanda och väntar på flyget som går om si sådär fyra timmar, tur man är i tid iaf. :) Haha. Efter att ha vart utan dator hela helgen så vette tusan vad ja ska skriva. Saknat den men jag klarar mig ju utan har jag märkt. Haha! Mindre datorsittande i framtiden tror ja, mer tänka på sig själv m.m.... Nu drar jag å gör nå annat, även fast jag har 1 timme och 17 min kvar....hmm, väldigt mycket tid för det jag tänkte ja skulle göra via datorn. Haha, så kan det gå.....Men godnatt på er å hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0