Premiär skidturen...

...blev av idag. Klockan ett hade jag samlat ihop alla sakerna och klätt på mig kläderna som passade för en längdtur. Väl framme började jag ta på mig skidorna å stavarna och sen bar det iväg. Oj vad det gick...bakhalt va det. Men lyckades köra till mörttjärn och där vände jag å så körde jag tillbaka (tog en timme ungefär). När ja kom ut på sjön igen så tänkte ja att ja tar skoterspåret tillbaka till bilen så får jag prova "skata" lite, vilket leder till att jag ramlar och ligger där trött och skrattandes på sjön alldeles ensam!

Så nu när man vart en hurtbulle redan ska jag vila lite nu innan det är dags att ta en promenad med hunden! :) Tur man får äta Tacos ikväll så man får tillbaka energin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0