Tv tablån...

....visar en massa bra ikväll om man vill ligga hemma å se film. Å självklart väljer jag det när det visas så mycket bra! :) Haha! Först 19:50 är det "Störtkär", vet dock inte vad det är för film men en romantisk komedi och dom brukar vara bra! Sen 21:30 är det "Americas Sweethearts", vilket jag har sett och vet att den är bra. Så det blir bara romantiska komedier ikväll....AND I LOVE IT!
Imorrn hoppas jag på bra väder så man kanske kan ta sig en tur med hunden på skidorna? Vore något det, hon kommer då hoppa som en toka, eller om ja ska vänta med det tills nästa år och ta en lång promenad istället! Kanske till Långtjärn å tillbaka som jag åkte längd på, fast ja går på skoterspåret....hmm...värt att tänka på. :)
Men nu snart middag och ett glas citronvatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0