ca 1 timme kvar...

...av jobbet ikväll.
Måste säga att det har gått rätt bra faktist.
Dock tror ja inte att det va min dag för det kom världens skur precis när jag hade lunch/middag och självklart hade jag cyklat till jobbet. Väl hemma så bytte jag tröja och tog bilen tillbaka till jobbet! :)
Förkylningen börjar närma sig med rätt snabba steg, kände i början av veckan att ja va lite snuvig och nu kliar det i näsan och jag nyser som aldrig förr. Men bara att kurera sig imorrn då ja är ledig......då ska ja göra en massa kul. Haha, sticka å se film tror ja och ta en lång promme på förmiddagen med hunden såklart. Kanske ut i skogen och kika efter hjortron om jag orkar. Dagen är lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0