En ledig torsdag...

...var inte helt fel. Har börjat bli förkyld och har mycket jobb framför mig så idag har jag endast legat och sovit/kikat på film och även tage en promme med hunden. Kurerat mig helt enkelt! :)
Jobb tre helger irad och även jobb på veckorna. Men vad gör man inte för pengar och om man inte har något inplanerat? Haha
Igår beställde jag örhängen åt jag och min mor, hon har ju som sagt tagit hål i öronen såhär när hon blev 60. Så nu ville hon byta från pluttar till ringar, så då fixar Tina biffen. :)
Köpte dessa tre och även ett par andra, så får hon välja innan jag tar resten :) haha
Nu blir det film och en stor fet tekopp så man blir friskare. Annars är det bara att knapra ipren och använda nässpray i helgen :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0