Nytt projekt på G!

Jag ska prova på något större än en grymt snygg mössa. Tänkte ja skulle prova sticka en pippitröja. Då kan man ju tänka sig, men shit hur mycket fritid har den där tösabiten egentligen. Jo jag har en del, å när ja väl tittar på tv, kan ja väl sticka lite. :) Ska börja med att köpa lite garn och stickor idag för att se om jag är gjord för att sticka en tröja. Kommer nog ta ett tag, men är ju bara sommar än så länge så det är lugnt. :) Haha....min fråga till mig själv är....kommer jag verkligen att klara utav detta?
Den som lever får se om jag blir klar med den i år :) Haha! Men ett projekt gillar jag. Tycker om å ha något att göra om kvällarna än att bara sitta å glo på tv, nog för att jag gör mycket annat än bara glo på tv :) Haha. Jag börjar med steg ett, köpa garn och stickor, sen får vi se.....jag håller er uppdaterad!
Har väl till jul på mig iaf!

Kommentarer
Postat av: Äm

Haha, den ska min mormor sticka till mig! :) Men jag har ändrat lite på mönstret så vi blir inte riktigt likisar! :P

2011-07-14 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0