Att avsluta...

...Torsdagen i ett bad och ett glas rött var fasen inte helt fel.
Dock va det inte ett sånt här snyggt badkar men vad gör det? Det är ju känslan just att få bada i varmt härligt vatten som är det viktiga. Att få koppla av!
Nu sitter jag med färg i håret och inväntar att det ska få sköljas ut. Alla räkningar har jag nu betalat. Nu är det bara dom som dras via autogiro kvar. Fasen man blir rätt fattig när man har en del att betala. Känner att det inte är så bra. Fast när min soffa är betald då ska det sparas pengar. :) Tänkte jag skulle betala av den på 3 månader om jag kan så slipper jag sitta med den på halsen i 10 månader. Så om 3 månader ska jag börja spara pengar! Jippi! Ikväll blir det grillning, eller nu klockan tre ska jag vandra till marie. Längtar. Ska bli så kul! Weeeehoooooo!
GLAD MIDSOMMAR ALLESAMMANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0