Har ni tänkt på att det....

....har blivit en vanesak att SJ är försenade?
I fredags så var vi två timmar försenade totalt. Känns som att dom senaste gångerna jag åkt tåg till Göteborg har det varit två timmar försenat, men däremot när vi åkt uppåt igen har det max vart en halvtimme eller inte ens det. Får se hur det ser ut imorrn bitti, men det är alltså något som går fel på vägen ner. Hmm...
Den dagen det inte är försenat kommer man bli chockad. Jag är en av de får som inte hatar SJ och tycker det är sjuhelsike jobbigt att bli försenad. Man kommer ju ner, allt kan ju hända på vägen. Har inte ens velat ha tillbaka några pengar från dom då jag ändå åkt ner 4 gånger och varit försenad 2 timmar varje gång. Jag tänker lite dumt där att SJ behöver dom där pengarna bättre än jag.
Har kommit på att jag tänker lite annorlunda än dom flesta.
Nu snart får man bädda på tåget och sova lite, det ska faktist bli skönt efter enbart 2 timmars sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0