Midsommar helgen...

...har vart helt underbar. En rejäl blandning.
I fredags så grilla ja men brudarna och for på logdans. Vilket man typ endast gör i inlandet känns det som. Fick mig några danser. Riktigt skoj, plus träffa ja som vanligt lite släkt :)
Lördagen bestod utav en lång promme, slappning och sen middag ute i skogen, jag kallar det en dejt! :) haha!
Avslutade helgen med en långpromme i solen idag, vilket underbart väder det ha vart och är. Jag bara njuter. Imorrn är det jobb igen. :)
Detta är våran fina midsommar stång som vi fick låna. Dock blev det ingen dans runt den då det regnade.
Middagen uppe på fjället. Sagatun närmare bestämt. Hade bara solen lyst hade det vart FANTASTISK. Men det får vi lov att göra om den dagen solen skiner. Allt blir gott när man lagar det utomhus!
Prommen runt sjön och upp till slalombacken och vidare mot kullerbacken. En bra runda att ha hunden lös på har jag märkt. Så får tacka mattias för att han valde väg igår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0