Nu är det bokat!

Sådär nu har jag ÄNTLIGEN tagit tummen ur röven och bokat tid för klippning och färgning av håret. På måndag klockan elva ska det klippas lite och färgas lite. Får se hur det blir med färgen, lite ljusare skulle jag då vilja ha då det är sommar nu och man vill känna sig lite sommar fräsch! :)
Dock blir det ingen frisyr i sig, utan mest toppning och lite uppklipp där bak kanske.
Annars händer det inte så mycket just nu i mitt liv, jobbar, äter, går ut med hunde, sover. Det är det. Gör lite skolarbeten som ska vara va gjorda till helgen. Ikväll blire till att packa lilla väskan så det är typ klart tills imorrn så slipper jag göra det imorrn kväll då jag åker direkt efter jobbet på Torsdag.
Snart är det slur för denna dag då blire en promme runt sjön och sen mat å sen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0