Pall på cykeln..

..måste ha sett roligt ut.
Kände att jag behövde en pall på jobbet under bordet för fötterna eftersom stolen är konstig. Känns bättre nu iaf.
Min pall är ju hemmagjord såklart men inte som denna men ändå lite lik fast ändå inte....
Efter jobbet här runt sju ska jag ta mig i kragen å köra 5 km igen. Va rätt skönt igår, så hoppas det är lika skönt idag, kanske måste smörja in sig i myggmedel innan då det inte blåser så värst mycket.
Veckorna går förbaskat snabbt. Men bara värmen håller i sig så man kan sola på lunchen och de helger man är ledig. Blir nog mycket jobb nu i Juli. Men jag gillart, vem behöver semester? haha Folk är ju ändå mer stressad när dom kommer tillbaka från den. Så det så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0